.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار خدمت در دیار طبرستان
بالگرد کابینه نهم دگربار قصد فرود در دیاری عزیز و عظیم دارد. دولت مهرورز به مهمانی دیار آلاله ها می رود. دیاری که افتخار تاسیس اولین حکومت شیعی دنیا را دارد. دیاری که مردمان سخت کوش آن اراده ای پولادین دارند. دیاری که زنان نجیبش پوششی عفیفانه دارند...
سردار خدمت در دیار طبرستان

بار دیگر فرزند خدوم ملت ولایتمدار، عزم سفر کرده است. بالگرد کابینه نهم دگربار قصد فرود در دیاری عزیز و عظیم دارد. دولت مهرورز به مهمانی دیار آلاله ها می رود. دیاری که افتخار تاسیس اولین حکومت شیعی دنیا را دارد. دیاری که مردمان سخت کوش آن اراده ای پولادین دارند. دیاری که زنان نجیبش پوششی عفیفانه دارند.
دیاری که پسران و دختران نظیفش سرشار از شور و شعورند. دیاری که کودکان و خردسالان بانشاطش مشق عشق و عرفان می کنند. دیاری که آوازه سرداران رشید و شهیدش کمردشمن را خم نموده است. دیاری که هیبت امیران دلیر و غیورش استخوانهای دشمنان را خرد کرده است.
دیاری که طبیعت مشجر و مصفایش دیده ها و دلها را می برد. آری محمود احمدی نژاد این فرزند محبوب ملت قهرمان ایران اسلامی اینک مهمان مردان و زنان نجیب و عفیف مازنی است. او اکنون به مازندران می آید. او با کوله باری از درایت و کفایت در دیار سرسبزیها قدم می گذارد او با دستانی سخاوتمند پای در مهد خرمی ها می نهد.
اینک ما هستیم و میزبانی از فرزند عزیز و عظیم ملت بزرگ ایران ملتی که منتخب شریف و شهیر خود را چون نگینی درخشان در آغوش گرفته تا بدینوسیله نهایت قدردانی از خدمت رسانی صادقانه را متجلی سازد.
او اینک مهمان ماست باید با او تا کوچه پس کوچه های مازندران سرافراز اما محروم قدمی بزنیم باید با او تا دوردستان این دیار همراه شویم تا که عمق محرومیت طبرستان آشکار گردد. به دوم سفر این یار مطلوب ملت رجایی و واثق داریم تا که از ورای آن محصولاتی عزتمند تحصیل گردد.
بدون شک استقبال شایسته و بایسته از ریاست محترم جمهور نشانه ای دقیق و عمیق از مطالبه تعالی همهخ جانبه استان است.
بنابراین بیاییم با حضور مشتاقانه خود در صبحگاهان بیست و دومین روز ماه فصل زیبای پاییز طبرستان را در مسیر شکوفایی عمرانی قرار دهیم شکوفایی که غم از چهره محروم دیار علویان بزداید انشاءالله تعالی

رحمت اله براری


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.